Szolgáltatásaink

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Magánrendeléseim a korszerű és színvonalas  járóbeteg ellátás minden eszközével felszereltek. Az ultrahang (hasi és hüvelyi) megléte természetes követelmény, hiszen alkalmazása nélkül nem létezik korrekt betegellátás. Hasonlóan magától értetődő a számítógépes betegnyilvántartás, a video kolposzkóp, az egyszer használatos eszközök használata. A rutin rákszűrés minden eszköze adott, de ezen kívül biztosított a speciális kórokozók kimutatására alkalmas laboratóriumi háttér, a különböző vírus szűrések, mint például a HPV (Human Papilloma Vírus), a Chlamydia, vagy egyebek  kimutatása, mint például  a Trichomonas. Szükség esetén igénybe vehetjük a szülész- nőgyógyász szakma legjobb képviselőivel való személyes  kapcsolatot is, ezeken túl még  elérhetőek a genetikai vizsgálatok, a vérből illetve a szöveti sejtekből  végzett génvizsgálatok is.

A legutolsó fejlesztés eredménye a csúcstechnikát képviselő lézer berendezés beszerzése. A német "JULIET" lézer alkalmas a hüvelyszárazság, a vizelettartási nehézségek, az ún. hüvelysüllyedéses panaszok gyógyítására műtét és fájdalom nélkül.

Hasonlóan új lehetőség, hogy már minden labor (vér, vizelet, széklet) vizsgálat elérhető a rendelőben sorban állás és beutaló nélkül. Pl. hormon meghatározások, tumor marker vizsgálatok, szűrési csomagok stb. Természetesen írásos leletközléssel, napokon belül.

Ritkán található különleges lehetőség, az első vonalbeli emlőszűrések elvégzése orvosi hőkamerával, mely vizsgálat értékét növeli, hogy fájdalom és kockázatmentes, nincs röntgen terhelés.

EMLŐSZŰRÉS ORVOSI HŐKAMERÁVAL

LABOR VIZSGÁLATOK (vér, vizelet, széklet stb.) beutaló és sorban állás nélkül időpont egyeztetéssel.

• A legszélesebb vizsgálati paletta (pl. hormonok, tumor marker meghatározás, allergia vizsgálatok stb.)

• Gyors leletközlés

• Sürgősségi vizsgálatok