INTIM LÉZER

Fájdalommentes, gyors, nincs műtét, nincs altatás, nincs utóvérzés.
A Németországban gyártott világhírű precíz kíméletes high tech "Juliet" lézer új perspektívát nyitott a nőgyógyászatban.
A hüvely újra fiatal lesz, megszűnnek a változó kori kellemetlenségek. Megoldódnak a vizelettartási nehézségek, nem kell többé tartani a kellemetlen szagoktól, megszabadulnak a betét viselésétől.

A biológiai óra részleges visszatekerése már lehetséges a tudomány új vívmányával, a legkorszerűbb lézertechnika orvosi alkalmazásával.

Az idő múlása, különösen a 40-60 életév között, az intim testrészeken is jelentkezik,  melynek ismert zavaró következményei:

• a vizelettartási nehézségek,
  • a hüvelyszárazság,
  • a hüvely elvékonyodása, rugalmasságának elvesztése,
  • gyakori fertőzése,
  • érzékenysége
  • és az ezzel járó fájdalmas szexuális élet.

Az életkor előrehaladásával sokaknak okoz nagy gondot a hüvely megereszkedése, lazasága is.

Szülések után gyakori jelenség és a házastársi kapcsolat kritikus állomását jelenti a hüvely megnyúlása, tágassága. Ez utóbbi alkati okokból fiatalabb korban is előfordulhat.

Sokakat érintenek a nagy nőgyógyászati onkológiai műtétek utáni kellemetlen változások.

Ma már a felsorolt problémák megoldása műtét és hormonális kezelés nélkül is lehetséges, az e célra kifejlesztett speciális lézeres beavatkozással.

A számos lézerberendezést gyártó, világhírű német ASCLEPION gyár több mint 70 országban működő, 30 évnél hosszabb múltra visszatekintő, különleges  technológiája műtét, metszés, varrás, fájdalom nélkül, ambulánsan megoldott kezeléssel jelent high tech megoldást, már a nőknek is.

Német minőség, német precizitás, speciális tudományos háttér, a XXI. század egyik legkorszerűbb  technológiája.

Az Erbium: YAG lézer a legalkalmasabb a női betegségek kezelésére. A precízen alkalmazott, finom fényenergia hatásának alapja  a szövetek megújítása, mely a kollagén és elasztin rostok újraképzésével, valamint a szövetek vérellátásának nagyfokú javításával éri el a kívánt hatást, a hüvelyfal megvastagszik, ismét rugalmas lesz, élettel telik meg,  újra egészséges lesz, ellenáll a fertőzéseknek és megszűnik a szárazsága .

A Juliet lézer 3 fő alkalmazási területe :

1. A stressz inkontinencia (a vizelet sportoláskor, köhögéskor, tüsszentéskor történő elcsepegése).
  2. A hüvelyfal sorvadása.
  3. A hüvelyfal relaxatiós szindrómája ( kitágulása, előesése ).

Ezek mellett a lézeres technikával lehetséges a külső nemi szervek megújítása, és a hüvelybemenet szűkítése is.

A kezelés 15-20 percet vesz igénybe, nincs lábadozási idő, azonnal visszatérhet a páciens a normális életbe, gyors, biztonságos, hatékony, hormonmentes.

Nem jár fájdalommal, kevesen kisfokú hőérzetről számolnak be, ezért esetleg helyi érzéstelenítő krém alkalmazható.

Általában 2 beavatkozás szükséges, de az első után, egy hét elteltével már jelentős pozitív hatásról számolnak be a kezelésen átesettek.

Magyarországon elsőként az Asclepion  “JULIET“ női lézere, a német csúcstechnológia Hódmezővásárhelyen érhető el.

A kezelés hatékonyságát és biztonságát  emeli, hogy az egy újonnan kifejlesztett, egyszer használatos, különleges szondán át történik,  mely a nagyfokú pontosság mellett   garantálja a maximális higiéniát is.

A lézeres kezelés eredményességét tudományos előadások, orvosi közlemények,  szövettani vizsgálatok támasztják alá és a páciensek kérdőívekben megadott véleményei igazolják. A különböző statisztikák szerint a beteg elégedettségi mutatók 90-94 % között vannak, de sok helyen,  számos esetben elérik  a 100 %-ot !

Használja ki a lehetőséget, éljen a német csúcstechnológiával, most könnyen, kockázat nélkül változtathat életminőségén, mert megérdemli!

Az előzetes vizsgálatra történő bejelentkezés a következő  telefonszámon lehetséges:  +36/30 248 1170.

A rendelés helye és időpontja: 6800, Hódmezővásárhely,  Teleki u. 54.

hétfőn és csütörtökön 14 és 18 óra között.